hayatımda görmüş göreceğim pek çok motosiklet bu şehirdeydi motosiklet cenneti gibiydi heleki ortaköy giden yolda o sıkışık trafikte ufak aralıklarda yüksek hızlara çıkan kişileri görmek gerçekten çok güzeldi ben motosikletimle tatil yapan biriyim emniyet şeridinden gitmek güzeldi