İstanbulda Yaşanmaz
39
●2.278
- 11-09-2016, 01:55:23Bende o taraflarda yaşıyorum. Cactus'un dediği gibi o mahalle ayrı bir ülke gibi birşey. Polis kolay kolay giremiyor zaten. Açık açık adamlar uyuşturucu satıyor ki yıllardır bilinen birşey bu. Oraya giderken yolunuzun kesilmediğine dua edin hocam. Aynı şekilde gazi mahalleside öyle. Son zamanlarda polisler biraz daha baskın oraya ama bundan bi kaç yıl önce ben kendi gözümle her parkta koca koca abdullah öcalan resimleri gördüm. Orada 18 yıldır yaşayan arkadaşım var normal polis aracının tek başına geçtiğini 1 kere bile görememiş.
- 11-09-2016, 02:08:25zaten sabah olunca kaçtık hemen motosiklet çalınmadığına dua ediyorum ama bizim akrabalar alışmışlar gayet normal diyorlar oho bu ne ki daha fazlası oluyor siz geldiniz duruldular dedi gülerekProteus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2016, 02:24:26
- 12-09-2016, 22:22:23Anadolu yakası da bozuluyor. Benimde tadım iyice kaçtı. İstanbul gerçekten insanı yoruyor.
- 13-09-2016, 00:42:506.000 km2 20.000.000 milyon insanı koyarsanız her şey olur İstanbul başka bişi insan böyle boğazı görünce derdi tasayı unutuyor sonra varoşlara gidince kaçmanın yolunu arıyolar biz diğer akrabalara uğrayamadan o günün sabahı fırladık gittik diğer dayımın oğlu aradı oda gazi mahallesinde dayıoğlu ayıp değil mi dedi gelmişin buralara bizi görmeden dedim abi biz bursa mahallesinde kaldık gece valla gözüme uyku girmedi sana gelsek hepten iptal olurduk dedim samsuna gelince görüşelim dedim zor harbi İstanbulda yaşamak zenginler için Beşiktaş oturacan başkan
- 13-09-2016, 00:58:10Üyeliği durdurulduValla bende karsida Sariyerde yasiyordum. Hic boyle olaylara denk gelmedim. En son bi tek bir arkadasimizi vurdular sokakta okadar. Genel olarak sariyer ve cevresi guzel sakin temiz. Gop ne aga bi kac kere gittim her gittigimde mevzu olduSorryMyBad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle