• 11-09-2016, 01:55:23
    #10
    Bende o taraflarda yaşıyorum. Cactus'un dediği gibi o mahalle ayrı bir ülke gibi birşey. Polis kolay kolay giremiyor zaten. Açık açık adamlar uyuşturucu satıyor ki yıllardır bilinen birşey bu. Oraya giderken yolunuzun kesilmediğine dua edin hocam. Aynı şekilde gazi mahalleside öyle. Son zamanlarda polisler biraz daha baskın oraya ama bundan bi kaç yıl önce ben kendi gözümle her parkta koca koca abdullah öcalan resimleri gördüm. Orada 18 yıldır yaşayan arkadaşım var normal polis aracının tek başına geçtiğini 1 kere bile görememiş.
  • 11-09-2016, 02:08:25
    #11
    Proteus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende o taraflarda yaşıyorum. Cactus'un dediği gibi o mahalle ayrı bir ülke gibi birşey. Polis kolay kolay giremiyor zaten. Açık açık adamlar uyuşturucu satıyor ki yıllardır bilinen birşey bu. Oraya giderken yolunuzun kesilmediğine dua edin hocam. Aynı şekilde gazi mahalleside öyle. Son zamanlarda polisler biraz daha baskın oraya ama bundan bi kaç yıl önce ben kendi gözümle her parkta koca koca abdullah öcalan resimleri gördüm. Orada 18 yıldır yaşayan arkadaşım var normal polis aracının tek başına geçtiğini 1 kere bile görememiş.
    zaten sabah olunca kaçtık hemen motosiklet çalınmadığına dua ediyorum ama bizim akrabalar alışmışlar gayet normal diyorlar oho bu ne ki daha fazlası oluyor siz geldiniz duruldular dedi gülerek
  • 11-09-2016, 02:10:44
    #12
    Kime sorsanız yaşanacak yer değil der ama kimsede gitmeyi düşünmez, trafik şuan rahat hali okullar açıldığında birde gelin bakın.
  • 11-09-2016, 02:40:21
    #14
    beykoza gelmeni öneririm istanbulun dışındasın gibi benim oturduğum yerde baya sessiz insan görmeye hasret kaldım camdan bakıyorum etraf orman
  • 11-09-2016, 02:46:43
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İstanbul'da gezmeyi dusunenler hafta ici gezsin, cogu yerin sakin oldugunu goreceksiniz.
  • 12-09-2016, 22:22:23
    #16
    Anadolu yakası da bozuluyor. Benimde tadım iyice kaçtı. İstanbul gerçekten insanı yoruyor.
  • 13-09-2016, 00:42:50
    #17
    6.000 km2 20.000.000 milyon insanı koyarsanız her şey olur İstanbul başka bişi insan böyle boğazı görünce derdi tasayı unutuyor sonra varoşlara gidince kaçmanın yolunu arıyolar biz diğer akrabalara uğrayamadan o günün sabahı fırladık gittik diğer dayımın oğlu aradı oda gazi mahallesinde dayıoğlu ayıp değil mi dedi gelmişin buralara bizi görmeden dedim abi biz bursa mahallesinde kaldık gece valla gözüme uyku girmedi sana gelsek hepten iptal olurduk dedim samsuna gelince görüşelim dedim zor harbi İstanbulda yaşamak zenginler için Beşiktaş oturacan başkan
  • 13-09-2016, 00:58:10
    #18
    Üyeliği durduruldu
    SorryMyBad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anadolu yakası da bozuluyor. Benimde tadım iyice kaçtı. İstanbul gerçekten insanı yoruyor.
    Valla bende karsida Sariyerde yasiyordum. Hic boyle olaylara denk gelmedim. En son bi tek bir arkadasimizi vurdular sokakta okadar. Genel olarak sariyer ve cevresi guzel sakin temiz. Gop ne aga bi kac kere gittim her gittigimde mevzu oldu