Anadolu yakası da bozuluyor. Benimde tadım iyice kaçtı. İstanbul gerçekten insanı yoruyor.
Valla bende karsida Sariyerde yasiyordum. Hic boyle olaylara denk gelmedim. En son bi tek bir arkadasimizi vurdular sokakta okadar. Genel olarak sariyer ve cevresi guzel sakin temiz. Gop ne aga bi kac kere gittim her gittigimde mevzu oldu