Proteus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende o taraflarda yaşıyorum. Cactus'un dediği gibi o mahalle ayrı bir ülke gibi birşey. Polis kolay kolay giremiyor zaten. Açık açık adamlar uyuşturucu satıyor ki yıllardır bilinen birşey bu. Oraya giderken yolunuzun kesilmediğine dua edin hocam. Aynı şekilde gazi mahalleside öyle. Son zamanlarda polisler biraz daha baskın oraya ama bundan bi kaç yıl önce ben kendi gözümle her parkta koca koca abdullah öcalan resimleri gördüm. Orada 18 yıldır yaşayan arkadaşım var normal polis aracının tek başına geçtiğini 1 kere bile görememiş.
zaten sabah olunca kaçtık hemen motosiklet çalınmadığına dua ediyorum ama bizim akrabalar alışmışlar gayet normal diyorlar oho bu ne ki daha fazlası oluyor siz geldiniz duruldular dedi gülerek