Konu
İstanbulda Yaşanmaz
13-09-2016, 11:59:47
#20
sitting
Sen sarıgöl tarafına gitmişsin normal orda. Ama insan alışıyor heyecanı bol tabsiyon hep yüksek. Bizim taraf çok daha sakin ve sessiz.