Şimdi taşradan İstanbul gelince insan başka bir aleme ayak basıyormuş hissi uyanıyor. İlk şoku Boğaziçi köprüsünde yaşıyorsunuz. Asya'dan Avrupa ya geçerken. O güzelliği kuş bakışı görmek. Şaşırıyorsunuz, bir tarafta tıklım tıklım dolu otobüsler, diğer tarafta maseratti ile boy gösterenler. Ortaköy iniyorsunuz trafik inebilirseniz. Sonra oradada bir kalabalık. Orada da bir buhran. O sıkışık trafikte kadın hız motorcuları eksoz patlatıyor. Hani hızlı yaşıyoruz deniyor ya! İşte İstanbul gerçekten hızlı yaşıyorsunuz. Hemde çok hızlı, her an bir yerlerde olaylar çıkabiliyor. Yolda yanmış bir araba bile görmeniz mümkün. Korkuyorsunuz çünkü, her tarafta farklı kafayı yaşayanlar. İstanbul yaşamak güzel geliyor size gerçekten çok güzel geliyor. Ama korkuyorsunuz ya bu şehir beni yutar gerisin geri bahçenize köyünüze dönmek istiyorsunuz.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:44:58 -->-> Daha önceki mesaj 12:40:59 --

OmerFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dımtısss Dımtıssss


https://www.youtube.com/watch?v=wIMgdz8fvQI



Bu Fenaymış Herif Oksijene Atar Yapıyor (00:36 )


https://www.youtube.com/watch?v=j6fjY77DHmQ
ortam güzelmiş şanelize kafe kıyakmış

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:53:22 -->-> Daha önceki mesaj 12:44:58 --


https://www.youtube.com/watch?v=DR4xdqGCBmk