Birşeyin bol olduğu yerde o şeyin önemi azalır. İlçelerde , köylerde , kasabalarda yasamak gibisi yoktur. Herkes herkesi tanır. istanbulda öylemi herhangi bir carsisinda bi kez gördüğün insanı bir daha görme ihtimalin neredeyse yok. Oraya gezmeye gidiceksin gezip hemen donuceksin , kasabanda bahçenle huzurlu yaşayacaksın =) , başlığa istinaden bu yazdıklarım...