Eşim yatay geçiş için Üsküdar üniversitesi ile Kocaeli üniversitesine başvurmuştu. Kocaeli üni, devlete ait olduğu için herkesin yazacağını düşünerek ve ayrıca tarihi de oldukça geç olacağından açıkta kalmamak için üsküdar üniversitesine kayıt yaptırdık.
Ödeme anlaşmalı bankaları yapı kredi ile oldu.
Fakat bugün kocaeli üni'ye yerleştiğini gördük. İçim cız etmedi değil
10binTL boşa gidecek gibi.Eğitim öğretim de başlamadı haala; biz vazgeçtik diyebiliyor muyuz özel üniversiteye? Daha hizmet dahi almadık taksit zamanı da gelmedi.
Cevaplarınız için teşekkürler şimdiden