Aynen öyle. Yani resmi bir şey yok ortada. Ösym de kocaeli üni. öğrencisi olarak gözüküyorsa üsküdar saf dışı kalıyor. Yani bir şekilde parayı alabilirsiniz diye düşünüyorum.