Alıntı
T.C. Üsküdar Üniversitesi Eğitim Sözleşmesi gereği;
Disiplin Cezası ile ilişiği kesilenler hariç, her ne sebeple olursa olsun eğitim kurumundan kendi istekleri ile tek taraflı olarak ilişiklerini kesmek isteyen öğrencilere;
Öğrencinin bir yıllık ödeyeceği ücret üzerinden;
(1) Kayıt tarihinin ilk haftasında %90 iade edilir.
(2) Kayıt tarihinin ikinci haftasında %75 iade edilir.
(3) Kayıt tarihinin üçüncü haftasında %50 iade edilir.
(4) Kayıt tarihinin üzerinden 1 ay geçtikten sonra her ne sebeple olursa olsun iade yapılmaz.
Cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Araştırırken şöyle bir sayfa buldum bu yazıyordu.
Şimdi Pazartesi kayıt olduk aradan 5 gün geçti. Fakat bayram tatilini hafta sonlarını saymıyorlardır değil mi? Sonuçta resmi tatil diye biliyorum.