• 11-09-2016, 02:57:53
    #10
    TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öyle. Yani resmi bir şey yok ortada. Ösym de kocaeli üni. öğrencisi olarak gözüküyorsa üsküdar saf dışı kalıyor. Yani bir şekilde parayı alabilirsiniz diye düşünüyorum.
    Cevabınız için teşekkürler hocam, artık kavga dövüş bir şekilde halletmeye çalışacağım. %10 kesintiye bile razı olmak istemem. İstemeyerek oraya kayıt ettim açıkcası, ilgisiz saygısız bi kurum Üsküdar.
  • 11-09-2016, 03:09:47
    #11
    Abdlsmt! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevabınız için teşekkürler hocam, artık kavga dövüş bir şekilde halletmeye çalışacağım. %10 kesintiye bile razı olmak istemem. İstemeyerek oraya kayıt ettim açıkcası, ilgisiz saygısız bi kurum Üsküdar.
    Merhabalar Hocam parayı çirkeflikle almak yerine tatlı bir üslupla anlatılsanız size yardımcı olucaklardır eminim.Bu ön yargılı davranışınızı onlara sergilerseniz ilgilenmek yerine durumu mahkemede arayabilirsiniz diyip işinizi uzatabilirler.
  • 11-09-2016, 03:52:14
    #12
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar Hocam parayı çirkeflikle almak yerine tatlı bir üslupla anlatılsanız size yardımcı olucaklardır eminim.Bu ön yargılı davranışınızı onlara sergilerseniz ilgilenmek yerine durumu mahkemede arayabilirsiniz diyip işinizi uzatabilirler.
    Haklısınız hocam, ilk etapta ılımlı olacağım.
    Kayıt esnasında sorun yaşatmışlardı. Boy kilo endeksine göre 2kg fazlamız vardı. Kayıt sileceğiz evraklarınızı gelin alın dediler. Gittiğimizde anca bu şekil çözebildik. Yoksa 1 yılımızı yakacaklardı.