Merhabalar Hocam parayı çirkeflikle almak yerine tatlı bir üslupla anlatılsanız size yardımcı olucaklardır eminim.Bu ön yargılı davranışınızı onlara sergilerseniz ilgilenmek yerine durumu mahkemede arayabilirsiniz diyip işinizi uzatabilirler.
Haklısınız hocam, ilk etapta ılımlı olacağım.
Kayıt esnasında sorun yaşatmışlardı. Boy kilo endeksine göre 2kg fazlamız vardı. Kayıt sileceğiz evraklarınızı gelin alın dediler. Gittiğimizde anca bu şekil çözebildik. Yoksa 1 yılımızı yakacaklardı.