TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen öyle. Yani resmi bir şey yok ortada. Ösym de kocaeli üni. öğrencisi olarak gözüküyorsa üsküdar saf dışı kalıyor. Yani bir şekilde parayı alabilirsiniz diye düşünüyorum.
Cevabınız için teşekkürler hocam, artık kavga dövüş bir şekilde halletmeye çalışacağım. %10 kesintiye bile razı olmak istemem. İstemeyerek oraya kayıt ettim açıkcası, ilgisiz saygısız bi kurum Üsküdar.