Cevabınız için teşekkürler hocam, artık kavga dövüş bir şekilde halletmeye çalışacağım. %10 kesintiye bile razı olmak istemem. İstemeyerek oraya kayıt ettim açıkcası, ilgisiz saygısız bi kurum Üsküdar.
Merhabalar Hocam parayı çirkeflikle almak yerine tatlı bir üslupla anlatılsanız size yardımcı olucaklardır eminim.Bu ön yargılı davranışınızı onlara sergilerseniz ilgilenmek yerine durumu mahkemede arayabilirsiniz diyip işinizi uzatabilirler.