yazık olmuş.
şöyle bir şey olabilir. Resmi olarak Kocaeli ünisi öğrencisi olduğu için erken kayıtta olsa üsküdar ünisi öğrencisi sayılmıyor yani parayı boş yere almış oluyorlar. Paranın tamamını alabilirsiniz herhalde.