yazık olmuş.
şöyle bir şey olabilir. Resmi olarak Kocaeli ünisi öğrencisi olduğu için erken kayıtta olsa üsküdar ünisi öğrencisi sayılmıyor yani parayı boş yere almış oluyorlar. Paranın tamamını alabilirsiniz herhalde.
Nasıl yani Tolga hocam, Kocaeli'ne kayıt olursak Üsküdar'dan iade isteyebilir miyiz; tarihleriniz uyuşmuyordu vb. gibi.