• 06-08-2016, 19:24:11
    #1
    R10 üzerinden yurtdışından temin edeceğim 2yıl ithalatçı firma garantili telefon satmayı düşünüyorum. Adınıza faturası ithalatçı firma tarafından kesilecek. Telefonlar İthalat Kayıtlı olacak şekilde elime gelecek. Alıcı arkadaşlar imeil sorgulamasından zaten sorgulayabilecek telefonu konu açınca daha detaylı bilgi vereceğim. R10'da daha evvel satış yapan bir üye sanırım epey kişiyi mağdur etmiş. Bende hem kendimi hemde karşımdaki satacağım kişiyi garanti adına almak için nasıl bir satış yöntemi geliştirebilirim bu konuda fikirlerinizi almak istiyorum. Ortaklık tekliflerine'de açığım.
  • 06-08-2016, 19:42:33
    #2
    pm atarmısın ortak olabilirim
  • 06-08-2016, 19:52:28
    #3
    Pm yollandı.
  • 06-08-2016, 20:02:23
    #4
    hangi modeller var? 6s plus 64 gb var mı
  • 06-08-2016, 20:06:09
    #5
    piyasa fiyatından ne kadar ucuz olacak? Piyasa fiyatıyla aynı olacaksa sizden neden alalım?
  • 06-08-2016, 20:15:42
    #6
    mutluolmakicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi modeller var? 6s plus 64 gb var mı
    PM yollandı hocam

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:15:42 -->-> Daha önceki mesaj 20:13:49 --

    saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    piyasa fiyatından ne kadar ucuz olacak? Piyasa fiyatıyla aynı olacaksa sizden neden alalım?
    Telefon modeline göre değişiyor illaki daha düşük olacaktır hocam. Ben satış işine kesin girersem ilk r10 adminlerine satmak isterim güvenilirlik ve sağlam referans açısından suan sadece fikir almak istiyorum. Satış olur mu diye.
  • 06-08-2016, 20:16:27
    #7
    frktncdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PM yollandı hocam

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:15:42 -->-> Daha önceki mesaj 20:13:49 --



    Telefon modeline göre değişiyor illaki daha düşük olacaktır hocam. Ben satış işine kesin girersem ilk r10 adminlerine satmak isterim güvenilirlik ve sağlam referans açısından suan sadece fikir almak istiyorum. Satış olur mu diye.
    Satış yapanlar var diye biliyorum.
  • 06-08-2016, 20:20:46
    #8
    Satışları oluyorsa benimde olur diye düşünüyorum tabi kalite ve güvenilirlik çok önemli satsam ilk etapta bunları kazanmak isterim gerisi kendisi gelir dürüst olsun yeterki insan Rabbin riskini verir.
  • 06-08-2016, 20:34:45
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bu ertan olayından sonra bence bu iş tutmaz