R10 da telefon satılır mı?
60
●3.416
- 06-08-2016, 19:24:11R10 üzerinden yurtdışından temin edeceğim 2yıl ithalatçı firma garantili telefon satmayı düşünüyorum. Adınıza faturası ithalatçı firma tarafından kesilecek. Telefonlar İthalat Kayıtlı olacak şekilde elime gelecek. Alıcı arkadaşlar imeil sorgulamasından zaten sorgulayabilecek telefonu konu açınca daha detaylı bilgi vereceğim. R10'da daha evvel satış yapan bir üye sanırım epey kişiyi mağdur etmiş. Bende hem kendimi hemde karşımdaki satacağım kişiyi garanti adına almak için nasıl bir satış yöntemi geliştirebilirim bu konuda fikirlerinizi almak istiyorum. Ortaklık tekliflerine'de açığım.
- 06-08-2016, 20:15:42PM yollandı hocammutluolmakicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:15:42 -->-> Daha önceki mesaj 20:13:49 --
Telefon modeline göre değişiyor illaki daha düşük olacaktır hocam. Ben satış işine kesin girersem ilk r10 adminlerine satmak isterim güvenilirlik ve sağlam referans açısından suan sadece fikir almak istiyorum. Satış olur mu diye.saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 06-08-2016, 20:16:27Satış yapanlar var diye biliyorum.frktncdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle