R10 üzerinden yurtdışından temin edeceğim 2yıl ithalatçı firma garantili telefon satmayı düşünüyorum. Adınıza faturası ithalatçı firma tarafından kesilecek. Telefonlar İthalat Kayıtlı olacak şekilde elime gelecek. Alıcı arkadaşlar imeil sorgulamasından zaten sorgulayabilecek telefonu konu açınca daha detaylı bilgi vereceğim. R10'da daha evvel satış yapan bir üye sanırım epey kişiyi mağdur etmiş. Bende hem kendimi hemde karşımdaki satacağım kişiyi garanti adına almak için nasıl bir satış yöntemi geliştirebilirim bu konuda fikirlerinizi almak istiyorum. Ortaklık tekliflerine'de açığım.