Aramızda Asus kullanan var mı memnun mu?
Bu ürüne denk geldim, donanım olarak bana iyi geldi sizlerin de görüşünüzü alabilir miyim.
Gönlümde A7 Samsung var.
Çift Sim / 2.3GHz / 32GB Asus Hakkında.
11
●647
- 26-03-2016, 18:56:00Çift simli olması ilk tercihim, lakin 2. Sim'de 2G izni verilmekte.bgencacat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teknosa'da 1. Sİm'in 4.5G olduğu söylendi lakin özelliklerde 4G yazıyor? bu konu hakkında bilginiz var mı acaba? - 26-03-2016, 19:30:13Üyeliği durduruldu4.5 de 3G'nin HSPA+'sı gibi. 4G destekleyen her cihaz destekliyor. Hatta ben Turkcell'den ücretsiz hattımı da aldım. Telefonunuz destekliyorsa (Ki ZenFone2 destekliyor) hattınızı ücretsiz değiştiriyorlar.StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-03-2016, 19:31:53Sağolasın üstadım R10+'ladım. Hayırlı günler.bgencacat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-03-2016, 19:46:14Zenfone 2 ortalama şarj süresi ne kadar gidiyor üstadım biraz bilgi verir misiniz?alperweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-03-2016, 19:59:51Dostum benim şarj sürelerim tutarsız sürekli net açık ve çocuklar oyun oyuyor akşamı edemiyorum o yüzden. 8 saat ancak yetiyor bu şartlarda. Hele zenfone6 tam bir fiyasko şarj konusunda öğlen olmadan bitiriyorum onun şarjını. Ses konusunda da diğer markalara göre daha kısık ses veriyor telefon. Görüntülü konuşma Hat üzerinden yapamıyorsun. Başkada sıkıntı yok. Performansı 10 numara hatta üzerine telefon yok bile diyebilirim performans konusunda. Kamerası normalde berbat ama asusun kendi programcıları tarafından geliştirilmiş zenUI sistemiyle harikalar yaratmışlar.