• 26-03-2016, 01:22:54
    #1
    Aramızda Asus kullanan var mı memnun mu?

    Bu ürüne denk geldim, donanım olarak bana iyi geldi sizlerin de görüşünüzü alabilir miyim.

    Gönlümde A7 Samsung var.
  • 26-03-2016, 15:56:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Oldum olası çift simli telefonlara ısınamadım gitti. Naçizane.
  • 26-03-2016, 18:53:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ZenFone2 kullanıyorum. Gayet de memnunum, bu yaza doğru Android 6.0 da gelecek. Sıkıntısı olmayan bir telefon.

    O çift sim olayı da temsili konmuş sanki kullanan var mı bilmiyorum.
  • 26-03-2016, 18:56:00
    #4
    bgencacat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ZenFone2 kullanıyorum. Gayet de memnunum, bu yaza doğru Android 6.0 da gelecek. Sıkıntısı olmayan bir telefon.

    O çift sim olayı da temsili konmuş sanki kullanan var mı bilmiyorum.
    Çift simli olması ilk tercihim, lakin 2. Sim'de 2G izni verilmekte.
    Teknosa'da 1. Sİm'in 4.5G olduğu söylendi lakin özelliklerde 4G yazıyor? bu konu hakkında bilginiz var mı acaba?
  • 26-03-2016, 19:30:13
    #5
    Üyeliği durduruldu
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çift simli olması ilk tercihim, lakin 2. Sim'de 2G izni verilmekte.
    Teknosa'da 1. Sİm'in 4.5G olduğu söylendi lakin özelliklerde 4G yazıyor? bu konu hakkında bilginiz var mı acaba?
    4.5 de 3G'nin HSPA+'sı gibi. 4G destekleyen her cihaz destekliyor. Hatta ben Turkcell'den ücretsiz hattımı da aldım. Telefonunuz destekliyorsa (Ki ZenFone2 destekliyor) hattınızı ücretsiz değiştiriyorlar.
  • 26-03-2016, 19:31:53
    #6
    bgencacat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4.5 de 3G'nin HSPA+'sı gibi. 4G destekleyen her cihaz destekliyor. Hatta ben Turkcell'den ücretsiz hattımı da aldım. Telefonunuz destekliyorsa (Ki ZenFone2 destekliyor) hattınızı ücretsiz değiştiriyorlar.
    Sağolasın üstadım R10+'ladım. Hayırlı günler.
  • 26-03-2016, 19:44:31
    #7
    zenfone 6 ve zenfone 2 2,3Ghz 32gb kullanıyorum ikisinide türkiyeye gelmeden ön siparişle aldım o kadar ki memnunum
  • 26-03-2016, 19:46:14
    #8
    alperweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zenfone 6 ve zenfone 2 2,3Ghz 32gb kullanıyorum ikisinide türkiyeye gelmeden ön siparişle aldım o kadar ki memnunum
    Zenfone 2 ortalama şarj süresi ne kadar gidiyor üstadım biraz bilgi verir misiniz?
  • 26-03-2016, 19:59:51
    #9
    Dostum benim şarj sürelerim tutarsız sürekli net açık ve çocuklar oyun oyuyor akşamı edemiyorum o yüzden. 8 saat ancak yetiyor bu şartlarda. Hele zenfone6 tam bir fiyasko şarj konusunda öğlen olmadan bitiriyorum onun şarjını. Ses konusunda da diğer markalara göre daha kısık ses veriyor telefon. Görüntülü konuşma Hat üzerinden yapamıyorsun. Başkada sıkıntı yok. Performansı 10 numara hatta üzerine telefon yok bile diyebilirim performans konusunda. Kamerası normalde berbat ama asusun kendi programcıları tarafından geliştirilmiş zenUI sistemiyle harikalar yaratmışlar.