• 26-03-2016, 23:27:27
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu telefondan bende de var çok memnunum, şarzı normal kullanımda bir günü kurtarıyor. (Zenfone 2 32gb)

    Bu telefonun çift hatlı olmasını diğerleriyle karıştırmayın bunda çift tuner var , biriyle konuşurken diğer telefonlar gibi öteki hattı kapalı göstermiyor, aynı anda ikisi birden çalabiliyor.

    Hızlı şarz adaptörü var sadece 32gb lıklarda veriliyor sanırım 30 dk da %65 i geçiyor. 9v ve 5v iki ayarlı , %65 den sonra 5v ile daha kararlı şarz moduna geçiyor sanırım.

    Ayrıca intel işlemci var 2.33mhz laptoplarda kullanılan atom işlemci gibi çok performanslı İntel işlemci olmasaydı şarz daha uzun giderdi şarzı en çok işlemci kullanıyor.

    +Radyosuda var.
  • 04-04-2016, 19:00:19
    #11
    Zenfone Max çıkmıştır. Artık diğer zenfoneların papucunu dama atabiliriz. 37 gün şarj ömrü sunan yeni bir teknoloji. 24 saat maximum ekran ayarlarında youtube 'den kesintisiz film izleme garantisi sunuyor.
    Teknik özellikleri zenfone 6 ve zenfone 2 ye göre düşük olsada 4,5G uyumlu ve marshmallow destekliyecek
  • 04-04-2016, 19:15:07
    #12
    Ben de Asus kullanıyorum. Gerçekten güzel telefon. Sıkıntısız bir şekilde tüm işlemlerimi yapabiliyorum. Tavsiye ederim.