Bu telefondan bende de var çok memnunum, şarzı normal kullanımda bir günü kurtarıyor. (Zenfone 2 32gb)
Bu telefonun çift hatlı olmasını diğerleriyle karıştırmayın bunda çift tuner var , biriyle konuşurken diğer telefonlar gibi öteki hattı kapalı göstermiyor, aynı anda ikisi birden çalabiliyor.
Hızlı şarz adaptörü var sadece 32gb lıklarda veriliyor sanırım 30 dk da %65 i geçiyor. 9v ve 5v iki ayarlı , %65 den sonra 5v ile daha kararlı şarz moduna geçiyor sanırım.
Ayrıca intel işlemci var 2.33mhz laptoplarda kullanılan atom işlemci gibi çok performanslı

İntel işlemci olmasaydı şarz daha uzun giderdi şarzı en çok işlemci kullanıyor.
+Radyosuda var.