Dostum benim şarj sürelerim tutarsız sürekli net açık ve çocuklar oyun oyuyor akşamı edemiyorum o yüzden. 8 saat ancak yetiyor bu şartlarda. Hele zenfone6 tam bir fiyasko şarj konusunda öğlen olmadan bitiriyorum onun şarjını. Ses konusunda da diğer markalara göre daha kısık ses veriyor telefon. Görüntülü konuşma Hat üzerinden yapamıyorsun. Başkada sıkıntı yok. Performansı 10 numara hatta üzerine telefon yok bile diyebilirim performans konusunda. Kamerası normalde berbat ama asusun kendi programcıları tarafından geliştirilmiş zenUI sistemiyle harikalar yaratmışlar.