ZenFone2 kullanıyorum. Gayet de memnunum, bu yaza doğru Android 6.0 da gelecek. Sıkıntısı olmayan bir telefon.

O çift sim olayı da temsili konmuş sanki kullanan var mı bilmiyorum.