Konu
Çift Sim / 2.3GHz / 32GB Asus Hakkında.
26-03-2016, 18:53:55
#3
bgencacat
Üyeliği durduruldu
ZenFone2 kullanıyorum. Gayet de memnunum, bu yaza doğru Android 6.0 da gelecek. Sıkıntısı olmayan bir telefon.
O çift sim olayı da temsili konmuş sanki kullanan var mı bilmiyorum.