ZenFone2 kullanıyorum. Gayet de memnunum, bu yaza doğru Android 6.0 da gelecek. Sıkıntısı olmayan bir telefon.
O çift sim olayı da temsili konmuş sanki kullanan var mı bilmiyorum.
Çift simli olması ilk tercihim, lakin 2. Sim'de 2G izni verilmekte.
Teknosa'da 1. Sİm'in 4.5G olduğu söylendi lakin özelliklerde 4G yazıyor? bu konu hakkında bilginiz var mı acaba?