Çift simli olması ilk tercihim, lakin 2. Sim'de 2G izni verilmekte.
Teknosa'da 1. Sİm'in 4.5G olduğu söylendi lakin özelliklerde 4G yazıyor? bu konu hakkında bilginiz var mı acaba?
4.5 de 3G'nin HSPA+'sı gibi. 4G destekleyen her cihaz destekliyor. Hatta ben Turkcell'den ücretsiz hattımı da aldım. Telefonunuz destekliyorsa (Ki ZenFone2 destekliyor) hattınızı ücretsiz değiştiriyorlar.