• 24-03-2016, 04:28:19
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    berrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şikayet etmeden evvel dislerinizi kontrol etme koşulu yok. Bence evvela şikayetinizi yapın sobrasinda dosyaya delilnolarak koyabilirsiniz. Ama hastane raporu koyacaksanız da dis etleriniz şişken gec kalmadan bir dis hastanesine (birkaç hatta. .) kontrol ettirin. özel veya devlet şu anlamda farkeder : özel hastaneye hakimin pek itibar edecegini sanmiyorum . para yedirmis olma ihtimalinize karsilik ciidiye almayacaktir o raporu. Onun yerine bir devlet dis hastanesi daha itibarli olacaktir. Veya guvenilir kurumsal bir ozel hastane. Veya üniversite egitim arastirm hastanesi super olur. . Bu arada rica ederim yardimci olmaya calismak amacim zaten.
    bulundugum sehırdekı egıtım ve arastırma hastanesı orada kontrol ettırıyım o zaman. Fakat bu rapor işini anlamadım. Onlar kontrol ederken şikayet edecegimi belirtincemi rapor tutacaklar? Raporda misal yapılan diş kaplaması hataladır, diş ile uyumsuzluk vardır yazıldığında sorumlusu doktorum mu olacak?
  • 24-03-2016, 04:38:29
    #11
    Milesrebel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bulundugum sehırdekı egıtım ve arastırma hastanesı orada kontrol ettırıyım o zaman. Fakat bu rapor işini anlamadım. Onlar kontrol ederken şikayet edecegimi belirtincemi rapor tutacaklar? Raporda misal yapılan diş kaplaması hataladır, diş ile uyumsuzluk vardır yazıldığında sorumlusu doktorum mu olacak?
    Evet oraya gidebilirsiniz. Gittiginizde sizi kontrol eden doktora bu yönde rapor vermesini isteyin. Yani "sorunumun asıl kaynagi ne ise o y
    önde bir rapor vermenizi rica edicem" derseniz verebileceklerini düşünüyorum. ille dava acacam demenize gerek yok. Meslektaslarini korumak isteyebilirler çünkü. . .
  • 24-03-2016, 04:43:09
    #12
    berrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet oraya gidebilirsiniz. Gittiginizde sizi kontrol eden doktora bu yönde rapor vermesini isteyin. Yani "sorunumun asıl kaynagi ne ise o y
    önde bir rapor vermenizi rica edicem" derseniz verebileceklerini düşünüyorum. ille dava acacam demenize gerek yok. Meslektaslarini korumak isteyebilirler çünkü. . .
    Size son sorum ise maddi olarak ödediğim para ve manevi olarak çektiğim ağrılar, sıkıntılar baz alındığında muhtemelen ne kadar tarafıma ödeme yapılır ? ödediğim ücret 3000 tl
  • 24-03-2016, 04:47:05
    #13
    zaten herşeyin cevabını almışsınız buradan @berrin bende teşekkür ederim.Bilgilendirdiği için.
    Ben kendim hastane çalışanı olarak söyleyim özel hastanelere kesinlikle gitme yani ben 1 telefonla 50 yerden rapor alabiliyorsam özelde bunu mahkemede düşünüyor.Özel hastaneler bile işe alırken devlet has. saglık kontrolü istiyor
    Diş içinde en doğru karar üni. hastaneleri ve devlet diş hastaneleridir.
    Rapor içinde aynen zaten durumu iza ettiğinizde ona uygun şekilde hazırlayıp teslim ediyorlar. Ama konuya farklı yaklasın atmasyon olacak ama türetin bence örnegin gıda üzerine bi firmada yeni işe başladım.Dişçide ki işlemden sonra Diş eti problemim başladı , nedenini anlattım ama inanmadılar allerjiye baglı oldugunu düşünüyorlar ve bu yüzden işten çıkarılabilirim,sürekli tekrarlarsa işi aksatırım düşüncesindeler.Dişimdeki problemin nedeni rapora dökerseniz sevinirim gibi
  • 24-03-2016, 04:56:17
    #14
    Milesrebel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size son sorum ise maddi olarak ödediğim para ve manevi olarak çektiğim ağrılar, sıkıntılar baz alındığında muhtemelen ne kadar tarafıma ödeme yapılır ? ödediğim ücret 3000 tl
    Size ödenecek tazminat miktarını buradan söylersem bu büyük bir yalan olur açık konuşayım. Tazminat davalari matematik isteyen islerdir. Ama sunu soyleyebilirim ki maddi tazminatiniz 3000+ dislerinizi eski sagligina kavusturmak icin yapmis oldugunuz ve "ispatlayabildiginiz" tum masraflarinizdir. Manevi kısmı da sizin" çaba"nıza bağlı. Ama önce ceza davası. . tazminat davasi sonraki iş. .
  • 26-03-2016, 13:37:10
    #15
    Milesrebel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, R10 forumu olarak sizlerin bilgisine bir kez daha ihtiyacım olacak. Olayı özetleyeceğim ama yinede uzun olabilir tıbbi ve adli konularda bilgili arkadaşlar denk gelirse eğer rica ediyorum düşüncelerini paylaşsınlar.

    Yaklaşık 5-6 ay kadar olmuş olabilir. Ön iki dişimin arasında hafif bir seyreklik vardı fakat ben daha estetik olması açısından kaplama(zirkon) tedavisi yaptırdım.

    Yaptırdığımdan beri diş etlerim ciddi şekilde büyüyor. Özelde yaptırdım ve arada kontrole gelebilirsin dedi.

    Son zamanlarda dişlerimi fırçaladıkça kanama meydana geliyor ve kontrol için bugün diş hekimine gittim. Kaplama tedavisini yaptığı için pişman olduğunu, böyle olacağını tahmin ettiğini söyledi.

    Diş etlerimdeki büyüme için diş etlerimi kesecekti fakat ben ilk defa duyduğum için gargara tedavisi istedim ve haftaya randevu aldım.

    Bugün farklı bir diş hekimine gözüktüm ve diş etimdeki büyümenin yapılan kaplamadan olduğunu söyledi. Yapılan kaplamanın diş yapıma uyumsuz olduğu için anormal şekilde diş etimin büyüdüğünü ve diş etim kesilse dahi uyumsuz yapıdan dolayı diş etimin tekrardan büyüyeceğini söyledi.

    Kaplama diş tedavisi için 3000 TL ücret ödedim, eğer yaptırdığım bu çalışmadan memnun kalsam helali hoş olsun güle güle harcasın derdim fakat sorunum için gözüktüğümde sürekli sorunun benden kaynaklandığını ve dişlerimi yeterince fırçalamadığımı dile getiriyor.

    Onlarca kişiye bu tedaviyi uyguladığını söyleyen doktorum ilk defa böyle birşeyle karşılaştığını söylüyor ve ne yapacağını dahi bilmiyor.

    İşin maddi açısını geçtim ama dişlerimi yaptırdığımdan beri hiç memnun değilim.

    Sizlere konuyu özetlediğimi düşünüyorum ve soruma geçmek istiyorum.

    Bugün gözüktüğüm farklı bir doktor yanlış tedavi yönteminin uygulandığını ifade etti.

    Gözüktüğüm farklı doktor kaplamanın sökülmesini, diş etlerinin gerek varsa kesilmesini ve diş yapısına uygun yeni bir kaplamanın takılmasının doğru olacağını da dile getirdi.

    Benim dişimi yaptırdığım doktoru şikâyet etme hakkım var mı?
    Şikâyet etsem eğer işin maddi boyutundan çok çektiğim acılarda söz konusu. Kendisine ne tür cezalar uygulanabilir?

    Şikâyet olumlu sonuçlansa tarafıma maddi ve manevi yönler baz alındığında tahmini ne kadar öder?
    Yaşadığım yanlış tedavi yöntemi için nasıl şikâyet etmeliyim?

    Şikâyet kısmını daha çok doktorumun ilgisiz tavırları tetikledi. Lütfen adli ve tıbbi yönden bilgisi olan arkadaşlarda bilgilerini benimle paylaşırsa oldukça memnun kalırım.

    Şimdiden hepinize ayrı ayrı teşekkürlerimi sunarım.
    Kaplama hakkımda bilgim yok ama diş eti kesme işlemi yapılıyor hocam. Doğuştan ufak bir diş eti hastalığım var. Bir ara kızarıp şişmişti gittiğim doktor diş etlerini kesip tedavi uygulamıştı. Yalaşık 5 yıldır hiçbir sorun yok. Ancak kaplamayı diş etleriniz kabul etmemişse tekrar şişme ihtimali var doktorun dediği gibi. Gittiğiniz doktor'da bu konuda bilgisiz olabilir. Geçmiş olsun hocam
  • 26-03-2016, 14:29:35
    #16
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaplama hakkımda bilgim yok ama diş eti kesme işlemi yapılıyor hocam. Doğuştan ufak bir diş eti hastalığım var. Bir ara kızarıp şişmişti gittiğim doktor diş etlerini kesip tedavi uygulamıştı. Yalaşık 5 yıldır hiçbir sorun yok. Ancak kaplamayı diş etleriniz kabul etmemişse tekrar şişme ihtimali var doktorun dediği gibi. Gittiğiniz doktor'da bu konuda bilgisiz olabilir. Geçmiş olsun hocam
    Kaplama yaptırdığım doktor diş etini kesse tekrarlayacağını bilmiyor hocam gider gitmez diş etini kesmeye kalkması çok acemice. Şu devirde hizmet parayı alana kadar. Teşekkür ederim.