berrin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yanlış Tedavi Yöntemi(ADLİ OLABİLİR)
15
●1.072
- 24-03-2016, 04:28:19Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bulundugum sehırdekı egıtım ve arastırma hastanesı orada kontrol ettırıyım o zaman. Fakat bu rapor işini anlamadım. Onlar kontrol ederken şikayet edecegimi belirtincemi rapor tutacaklar? Raporda misal yapılan diş kaplaması hataladır, diş ile uyumsuzluk vardır yazıldığında sorumlusu doktorum mu olacak?
- 24-03-2016, 04:38:29Evet oraya gidebilirsiniz. Gittiginizde sizi kontrol eden doktora bu yönde rapor vermesini isteyin. Yani "sorunumun asıl kaynagi ne ise o yMilesrebel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önde bir rapor vermenizi rica edicem" derseniz verebileceklerini düşünüyorum. ille dava acacam demenize gerek yok. Meslektaslarini korumak isteyebilirler çünkü. . . - 24-03-2016, 04:43:09Size son sorum ise maddi olarak ödediğim para ve manevi olarak çektiğim ağrılar, sıkıntılar baz alındığında muhtemelen ne kadar tarafıma ödeme yapılır ? ödediğim ücret 3000 tlberrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2016, 04:47:05zaten herşeyin cevabını almışsınız buradan @berrin bende teşekkür ederim.Bilgilendirdiği için.
Ben kendim hastane çalışanı olarak söyleyim özel hastanelere kesinlikle gitme yani ben 1 telefonla 50 yerden rapor alabiliyorsam özelde bunu mahkemede düşünüyor.Özel hastaneler bile işe alırken devlet has. saglık kontrolü istiyor
Diş içinde en doğru karar üni. hastaneleri ve devlet diş hastaneleridir.
Rapor içinde aynen zaten durumu iza ettiğinizde ona uygun şekilde hazırlayıp teslim ediyorlar. Ama konuya farklı yaklasın atmasyon olacak ama türetin bence örnegin gıda üzerine bi firmada yeni işe başladım.Dişçide ki işlemden sonra Diş eti problemim başladı , nedenini anlattım ama inanmadılar allerjiye baglı oldugunu düşünüyorlar ve bu yüzden işten çıkarılabilirim,sürekli tekrarlarsa işi aksatırım düşüncesindeler.Dişimdeki problemin nedeni rapora dökerseniz sevinirim gibi
- 24-03-2016, 04:56:17Size ödenecek tazminat miktarını buradan söylersem bu büyük bir yalan olur açık konuşayım. Tazminat davalari matematik isteyen islerdir. Ama sunu soyleyebilirim ki maddi tazminatiniz 3000+ dislerinizi eski sagligina kavusturmak icin yapmis oldugunuz ve "ispatlayabildiginiz" tum masraflarinizdir. Manevi kısmı da sizin" çaba"nıza bağlı. Ama önce ceza davası. . tazminat davasi sonraki iş. .Milesrebel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-03-2016, 13:37:10Kaplama hakkımda bilgim yok ama diş eti kesme işlemi yapılıyor hocam. Doğuştan ufak bir diş eti hastalığım var. Bir ara kızarıp şişmişti gittiğim doktor diş etlerini kesip tedavi uygulamıştı. Yalaşık 5 yıldır hiçbir sorun yok. Ancak kaplamayı diş etleriniz kabul etmemişse tekrar şişme ihtimali var doktorun dediği gibi. Gittiğiniz doktor'da bu konuda bilgisiz olabilir. Geçmiş olsun hocamMilesrebel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-03-2016, 14:29:35Kaplama yaptırdığım doktor diş etini kesse tekrarlayacağını bilmiyor hocam gider gitmez diş etini kesmeye kalkması çok acemice. Şu devirde hizmet parayı alana kadar. Teşekkür ederim.aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
