berrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şikayet etmeden evvel dislerinizi kontrol etme koşulu yok. Bence evvela şikayetinizi yapın sobrasinda dosyaya delilnolarak koyabilirsiniz. Ama hastane raporu koyacaksanız da dis etleriniz şişken gec kalmadan bir dis hastanesine (birkaç hatta. .) kontrol ettirin. özel veya devlet şu anlamda farkeder : özel hastaneye hakimin pek itibar edecegini sanmiyorum . para yedirmis olma ihtimalinize karsilik ciidiye almayacaktir o raporu. Onun yerine bir devlet dis hastanesi daha itibarli olacaktir. Veya guvenilir kurumsal bir ozel hastane. Veya üniversite egitim arastirm hastanesi super olur. . Bu arada rica ederim yardimci olmaya calismak amacim zaten.
bulundugum sehırdekı egıtım ve arastırma hastanesı orada kontrol ettırıyım o zaman. Fakat bu rapor işini anlamadım. Onlar kontrol ederken şikayet edecegimi belirtincemi rapor tutacaklar? Raporda misal yapılan diş kaplaması hataladır, diş ile uyumsuzluk vardır yazıldığında sorumlusu doktorum mu olacak?