zaten herşeyin cevabını almışsınız buradan @berrin bende teşekkür ederim.Bilgilendirdiği için.
Ben kendim hastane çalışanı olarak söyleyim özel hastanelere kesinlikle gitme yani ben 1 telefonla 50 yerden rapor alabiliyorsam özelde bunu mahkemede düşünüyor.Özel hastaneler bile işe alırken devlet has. saglık kontrolü istiyor
Diş içinde en doğru karar üni. hastaneleri ve devlet diş hastaneleridir.
Rapor içinde aynen zaten durumu iza ettiğinizde ona uygun şekilde hazırlayıp teslim ediyorlar. Ama konuya farklı yaklasın atmasyon olacak ama türetin bence örnegin gıda üzerine bi firmada yeni işe başladım.Dişçide ki işlemden sonra Diş eti problemim başladı , nedenini anlattım ama inanmadılar allerjiye baglı oldugunu düşünüyorlar ve bu yüzden işten çıkarılabilirim,sürekli tekrarlarsa işi aksatırım düşüncesindeler.Dişimdeki problemin nedeni rapora dökerseniz sevinirim gibi