Kaplama hakkımda bilgim yok ama diş eti kesme işlemi yapılıyor hocam. Doğuştan ufak bir diş eti hastalığım var. Bir ara kızarıp şişmişti gittiğim doktor diş etlerini kesip tedavi uygulamıştı. Yalaşık 5 yıldır hiçbir sorun yok. Ancak kaplamayı diş etleriniz kabul etmemişse tekrar şişme ihtimali var doktorun dediği gibi. Gittiğiniz doktor'da bu konuda bilgisiz olabilir. Geçmiş olsun hocam
Kaplama yaptırdığım doktor diş etini kesse tekrarlayacağını bilmiyor hocam gider gitmez diş etini kesmeye kalkması çok acemice. Şu devirde hizmet parayı alana kadar. Teşekkür ederim.