berrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet oraya gidebilirsiniz. Gittiginizde sizi kontrol eden doktora bu yönde rapor vermesini isteyin. Yani "sorunumun asıl kaynagi ne ise o y
önde bir rapor vermenizi rica edicem" derseniz verebileceklerini düşünüyorum. ille dava acacam demenize gerek yok. Meslektaslarini korumak isteyebilirler çünkü. . .
Size son sorum ise maddi olarak ödediğim para ve manevi olarak çektiğim ağrılar, sıkıntılar baz alındığında muhtemelen ne kadar tarafıma ödeme yapılır ? ödediğim ücret 3000 tl