Milesrebel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bulundugum sehırdekı egıtım ve arastırma hastanesı orada kontrol ettırıyım o zaman. Fakat bu rapor işini anlamadım. Onlar kontrol ederken şikayet edecegimi belirtincemi rapor tutacaklar? Raporda misal yapılan diş kaplaması hataladır, diş ile uyumsuzluk vardır yazıldığında sorumlusu doktorum mu olacak?
Evet oraya gidebilirsiniz. Gittiginizde sizi kontrol eden doktora bu yönde rapor vermesini isteyin. Yani "sorunumun asıl kaynagi ne ise o y
önde bir rapor vermenizi rica edicem" derseniz verebileceklerini düşünüyorum. ille dava acacam demenize gerek yok. Meslektaslarini korumak isteyebilirler çünkü. . .