• 08-03-2016, 13:17:28
    #1
    Nakliye isi yapiyorum ayda 2 3 ceza geliyor.

    Cezalar arkadan geliyo 15 20 gun oncesine ait.

    Simdi ben bu cezalari hak ettim mi etmedim mi supheleniyorum artik.

    Ben yasak bise yaptiysam resim istiyorum "kanit"

    Bunu kimden ogrenebilirim
  • 08-03-2016, 13:23:49
    #2
    bende film cezası yedim dün 199tl...

    radar ise kayıtları mevcut.
    kırmızı ışık ihlali yine mevcut.
    ama "hani gösterin" deyince sanmıyorum ki açıp götersinler.
    dava açmak lazım...
    biliyorlar uğraşmayacağız...
    bulunduğun ilin bölge trafiğini telelefon ile ara sor sölerler.
  • 08-03-2016, 13:25:10
    #3
    Yasak park cezasi

    Bu sefer itiraz edecem
  • 08-03-2016, 13:29:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    kanıt yoksa ceza da yoktur. itiraz edin idare mahkemesine.
  • 08-03-2016, 13:29:50
    #5
    istanbulda hiç acımıyorlar..

    2 sene önce avcılarda bir sağlık ocağına girdim..
    sunum yapıp çıkacaktım.
    yaptım sunumu dışarı çıktım.
    araba yok!! götürmüşler..
    200tl ye mal oldu..
    park ve istanbul!!! sinir bozucu.
    Allah size sabır versin.. çok zor...
  • 08-03-2016, 13:32:50
    #6
    Davay davay 🌹
    Son 1 ayda 4 otopark, 2 radar cezası yedim. Kıllanıp şikayette bulundum resimlerle gösteriyorlar.
  • 08-03-2016, 14:50:53
    #7
    2016 senesini trafik cezalarıyla geçeceği asgari ücrete yapılan zamla belliydi.
    şu gerçeği de söylemek lazım ki, trafik ihlali yapanlara bende dahil ceza hak'tır.
    Neden keyfi emniyet şeridini kullanıyoruz.
    neden kırmızı ışık ihlali yapıyoruz.
    neden hız sınırlarının olduğu yerlerde hız ihlali yapıyoruz.
    neden otoparklar varken (ki bazıları faişt fiyata hizmet veriyorlar) arabalarımızı yol kenarına birer ikişer şerit halinde diziyoruz.

    toplum olarak trafiği, babamızın tarlası herşey serbest gibi görmeyi bırakalım.
  • 08-03-2016, 15:23:21
    #8
    2013ten beri arabam var istanbuldayım bir kere bile ceza yemedim. nasıl beceriyorsunuz anlamadım.
  • 08-03-2016, 15:35:23
    #9
    EmQcer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2013ten beri arabam var istanbuldayım bir kere bile ceza yemedim. nasıl beceriyorsunuz anlamadım.
    2014te uno aldim gunde 50km yol yaptim 1kere ceza yok

    Nakliyecilik yapiyoruz kamyon ve kamyonetlere gelen cezalarin haddi hesabi yok.

    Polis gorur unoyu durdurmaz kamyon veya komyenet durdurur. Arabanin kenarinda yazi var arabada logo yok CEZA
    Emniyet kemeri takmadin CEZA
    Telefonla konustun CEZA

    Beee mubarek adam 1 gunde binek araba cevir.

    Yani ben yazmasin demiyorum ama bu kadarda kamuoncularin ustune gelinmez. Birazda binek araba durdur