2013ten beri arabam var istanbuldayım bir kere bile ceza yemedim. nasıl beceriyorsunuz anlamadım.
2014te uno aldim gunde 50km yol yaptim 1kere ceza yok
Nakliyecilik yapiyoruz kamyon ve kamyonetlere gelen cezalarin haddi hesabi yok.
Polis gorur unoyu durdurmaz kamyon veya komyenet durdurur. Arabanin kenarinda yazi var arabada logo yok CEZA
Emniyet kemeri takmadin CEZA
Telefonla konustun CEZA
Beee mubarek adam 1 gunde binek araba cevir.
Yani ben yazmasin demiyorum ama bu kadarda kamuoncularin ustune gelinmez. Birazda binek araba durdur