bende film cezası yedim dün 199tl...
radar ise kayıtları mevcut.
kırmızı ışık ihlali yine mevcut.
ama "hani gösterin" deyince sanmıyorum ki açıp götersinler.
dava açmak lazım...
biliyorlar uğraşmayacağız...
bulunduğun ilin bölge trafiğini telelefon ile ara sor sölerler.