2016 senesini trafik cezalarıyla geçeceği asgari ücrete yapılan zamla belliydi.
şu gerçeği de söylemek lazım ki, trafik ihlali yapanlara bende dahil ceza hak'tır.
Neden keyfi emniyet şeridini kullanıyoruz.
neden kırmızı ışık ihlali yapıyoruz.
neden hız sınırlarının olduğu yerlerde hız ihlali yapıyoruz.
neden otoparklar varken (ki bazıları faişt fiyata hizmet veriyorlar) arabalarımızı yol kenarına birer ikişer şerit halinde diziyoruz.
toplum olarak trafiği, babamızın tarlası herşey serbest gibi görmeyi bırakalım.