Konu
Trafik cezalarindan illallah ettim
08-03-2016, 13:29:50
#5
residense
istanbulda hiç acımıyorlar..
2 sene önce avcılarda bir sağlık ocağına girdim..
sunum yapıp çıkacaktım.
yaptım sunumu dışarı çıktım.
araba yok!! götürmüşler..
200tl ye mal oldu..
park ve istanbul!!! sinir bozucu.
Allah size sabır versin.. çok zor...