Nakliye isi yapiyorum ayda 2 3 ceza geliyor.

Cezalar arkadan geliyo 15 20 gun oncesine ait.

Simdi ben bu cezalari hak ettim mi etmedim mi supheleniyorum artik.

Ben yasak bise yaptiysam resim istiyorum "kanit"

Bunu kimden ogrenebilirim