Askerlik Sorunsalı
29
●2.134
- 17-02-2016, 01:43:55myo mezunuyum mecbur 11 ay yapıcammutluolmakicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
normalde bir ülkede her bireyin askeri eğitim görmesi şart özellikle Türkiye gibi bir ülkede.
kısa dönem uzun dönem fark etmeksizin askerliğin 6 aya düşmesi gerekli ve bu 6 aylık sürede en az 2 ay sağlam eğitim geri kalan zamanda ise personel ihtiyacı olan işler ile ilgilenilsin bence böyle uygun zira birde bunun devlete getirdiği ekonomik yük var(yeme içme maaş vs.)
fakat özellikle suriye ve ırak düzelmeden askerlik kısalmaz kolay kolay askerliğin kısalmasını bekleyenlerede Allah sabır versin daha çok beklerler
- 17-02-2016, 01:49:37Kolay kolay kısalmaz.CodeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ordu da yeteri kadar rütbeli personel yok.
Şu an rütbeli olan çoğu personeller (Uzmanlardan bahsediyorum) 5-10 sene dayanıyım sonra mesleği bırakırım peşinde.
Sağlam maaş, hiç bir gideri yok hiç birisinin.
Mesleği bırakınca, devlet memur olma şansı da tanıyor - 17-02-2016, 11:11:29Şuanda başvuru alan üniversite bulsam 3.000 TL 'ye kadar dönemliğine ödemeyi gözden çıkarttım. Ama maalesef başvurular kapandı.brown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2016, 12:54:19http://areluzem.arel.edu.tr/bilgi/akademik-takvimErhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arayıp bir bilgi alın isterseniz - 17-02-2016, 13:17:59Görüştüm kayıt yaptırdım hatta, fakat ödemeyi dönemlik değil peşin istiyorlar.brown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2016, 13:53:25Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.3-5 ay yoklama kaçağı olursan sıkıntı olacağını sanmıyorum .O yüzden güz kayıtlarını beklemeni tavsiye ederim .Birçok arkadaş yoklama kaçağı olmasına rağmen 1-2 haftalık verilen yoklama kaçağı'nın kaldırıldığı dönemde kayıt oluyor.Sadece yapman gereken kayıt zamanına yakın askerlik şubesine gitmen .Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek olarak ALES'e girmeni tavsiye ederim. - 17-02-2016, 15:09:06Arkadaşımdan örnek vereyim daha dün gitti askerlik için. Mayıs'a askere almışlar. Yurtdışındaydı benim yanımdaydı, havalanında pasaport kontrolünde bile birşey olmadı. Yaşı 29 tecil falan da ettirmedi. Dün gitmiş işte, askerlik durumunu sormaya hemen işlemlere başlamışlar.Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

15 Şubat 2015'te tecili bitmiş onunda.
Bu arada seninkisi 2016 da mı bitiyor 2015'te bitti mi ?
