mutluolmakicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Jandarma ve Jandarma Komando lar 65 gün yapıyor.
Ben baka olduğum için 85 gün yaptım, acemi birliğim hiç bitmicek sanmıştım
myo mezunuyum mecbur 11 ay yapıcam normalde bir ülkede her bireyin askeri eğitim görmesi şart özellikle Türkiye gibi bir ülkede.
kısa dönem uzun dönem fark etmeksizin askerliğin 6 aya düşmesi gerekli ve bu 6 aylık sürede en az 2 ay sağlam eğitim geri kalan zamanda ise personel ihtiyacı olan işler ile ilgilenilsin bence böyle uygun zira birde bunun devlete getirdiği ekonomik yük var(yeme içme maaş vs.)
fakat özellikle suriye ve ırak düzelmeden askerlik kısalmaz kolay kolay askerliğin kısalmasını bekleyenlerede Allah sabır versin daha çok beklerler