Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görüştüm kayıt yaptırdım hatta, fakat ödemeyi dönemlik değil peşin istiyorlar.
3-5 ay yoklama kaçağı olursan sıkıntı olacağını sanmıyorum .O yüzden güz kayıtlarını beklemeni tavsiye ederim .Birçok arkadaş yoklama kaçağı olmasına rağmen 1-2 haftalık verilen yoklama kaçağı'nın kaldırıldığı dönemde kayıt oluyor.Sadece yapman gereken kayıt zamanına yakın askerlik şubesine gitmen .
Ek olarak ALES'e girmeni tavsiye ederim.