• 15-02-2016, 19:52:36
    #1
    Davay davay 🌹
    Merhabalar, konuyla ilgili olarak benimde maalesef sorunlarım var.

    31 Mart 2015 tarihinde tecilim bitiyor ve mayıs'ta normal şartlarda asker olmam gerekiyor. Lisans mezunuyum ve şuanda yüksek lisans başvurularını maalesef kaçırdım. Mayıs'ta askere gitmemiş olsam yoklama kaçağımı yoksa bakayamı kalmış oluyorum ?

    Ayrıca alternatif askerliği halletme yöntemleri var mı ? Bu konuyla ilgili bilgi verebilirseniz sevinirim.

    Yani en son çare olarak bakaya veya yoklama kaçağı olacağım. En kötü 1 sene askere gitmemem gerekiyor.
  • 15-02-2016, 20:01:57
    #2
    benimde aynı tarihte tecil bitiyor. ben celp dönemini kasıtlı olarak kaçırıp ağustos'ta gideceğim. 31 temmuz'da dgs sınavına girmem gerekiyor.

    bazı üniversiteler gecikmeli de olsa kayıt yapıyorlar. sakarya üniversitesi'ni bir araştır. öğrenci işlerini telefonla arayıp sorabilirsin.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:01:57 -->-> Daha önceki mesaj 19:59:39 --

    ayrıca tecil hakkı olmayıp askerlik görevini yerine getirmeyenler bakaya denilen duruma düşüyor. bununda ilk 4 ay için 300 lira civarı para cezası var. süre uzadıkça para cezası katlanıyor.

    eğer tecil hakkın olupta tecil işlemlerini yapmazsan yoklama kaçağı oluyorsun.
  • 15-02-2016, 20:04:02
    #3
    Davay davay 🌹
    Yani sende bakaya kalacaksın galiba.

    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde aynı tarihte tecil bitiyor. ben celp dönemini kasıtlı olarak kaçırıp ağustos'ta gideceğim. 31 temmuz'da dgs sınavına girmem gerekiyor.

    bazı üniversiteler gecikmeli de olsa kayıt yapıyorlar. sakarya üniversitesi'ni bir araştır. öğrenci işlerini telefonla arayıp sorabilirsin.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:01:57 -->-> Daha önceki mesaj 19:59:39 --

    ayrıca tecil hakkı olmayıp askerlik görevini yerine getirmeyenler bakaya denilen duruma düşüyor. bununda ilk 4 ay için 300 lira civarı para cezası var. süre uzadıkça para cezası katlanıyor.

    eğer tecil hakkın olupta tecil işlemlerini yapmazsan yoklama kaçağı oluyorsun.
  • 15-02-2016, 20:11:11
    #4
    Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani sende bakaya kalacaksın galiba.
    evet. polis çevirmede yakalarsa tutanak tutup askerlik şubesine gitmeni söylüyor. geçen sene bedelliden yararlanan bir arkadaş 3-4 defa yakalandığını her seferinde 300 tl civarı ceza ödediğini söylüyor. öyle yakalayıp askere götürülme olayına inanmıyorum. böyle duruma şahit olanda yoktur zaten.

    sadece askerlik şubesindeki memurların kasten kişileri korkuttuğunu düşünüyorum. gelmezsen şu olur bu olur diye.

    cezalar şurda yazıyor fakat ne kadar güncel bilmiyorum.

    http://www.kisadonemaskerlik.com/201...ya-kalmak.html
  • 15-02-2016, 23:28:14
    #5
    Davay davay 🌹
    500 TL - 1.000 TL rakamlar önemli değil, başımıza başka sorunlar gelmesin, ne bileyim 1 sene sonra kendi ellerimle giderim bende 1 sene istiyorum ama onlar yakalarlarsa 2-3bin TL iyi rakammış.

    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet. polis çevirmede yakalarsa tutanak tutup askerlik şubesine gitmeni söylüyor. geçen sene bedelliden yararlanan bir arkadaş 3-4 defa yakalandığını her seferinde 300 tl civarı ceza ödediğini söylüyor. öyle yakalayıp askere götürülme olayına inanmıyorum. böyle duruma şahit olanda yoktur zaten.

    sadece askerlik şubesindeki memurların kasten kişileri korkuttuğunu düşünüyorum. gelmezsen şu olur bu olur diye.

    cezalar şurda yazıyor fakat ne kadar güncel bilmiyorum.

    http://www.kisadonemaskerlik.com/201...ya-kalmak.html
  • 16-02-2016, 00:17:26
    #6
    4 sene geç gittim. bir şey olmaz. yakalanmamaya özen göster
  • 16-02-2016, 00:24:08
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bakaya kalmıyorsunuz hocam yoklama kacagı oluyorsunuz
  • 16-02-2016, 00:29:10
    #8
    Davay davay 🌹
    mutluolmakicin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 sene geç gittim. bir şey olmaz. yakalanmamaya özen göster
    Ceza ödemedin mi
  • 16-02-2016, 00:37:40
    #9
    Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, konuyla ilgili olarak benimde maalesef sorunlarım var.

    31 Mart 2015 tarihinde tecilim bitiyor ve mayıs'ta normal şartlarda asker olmam gerekiyor. Lisans mezunuyum ve şuanda yüksek lisans başvurularını maalesef kaçırdım. Mayıs'ta askere gitmemiş olsam yoklama kaçağımı yoksa bakayamı kalmış oluyorum ?

    Ayrıca alternatif askerliği halletme yöntemleri var mı ? Bu konuyla ilgili bilgi verebilirseniz sevinirim.

    Yani en son çare olarak bakaya veya yoklama kaçağı olacağım. En kötü 1 sene askere gitmemem gerekiyor.
    kilo alın