500 TL - 1.000 TL rakamlar önemli değil, başımıza başka sorunlar gelmesin, ne bileyim 1 sene sonra kendi ellerimle giderim bende 1 sene istiyorum ama onlar yakalarlarsa 2-3bin TL iyi rakammış.
evet. polis çevirmede yakalarsa tutanak tutup askerlik şubesine gitmeni söylüyor. geçen sene bedelliden yararlanan bir arkadaş 3-4 defa yakalandığını her seferinde 300 tl civarı ceza ödediğini söylüyor. öyle yakalayıp askere götürülme olayına inanmıyorum. böyle duruma şahit olanda yoktur zaten.
sadece askerlik şubesindeki memurların kasten kişileri korkuttuğunu düşünüyorum. gelmezsen şu olur bu olur diye.
cezalar şurda yazıyor fakat ne kadar güncel bilmiyorum.
http://www.kisadonemaskerlik.com/201...ya-kalmak.html