Yani sende bakaya kalacaksın galiba.
benimde aynı tarihte tecil bitiyor. ben celp dönemini kasıtlı olarak kaçırıp ağustos'ta gideceğim. 31 temmuz'da dgs sınavına girmem gerekiyor.
bazı üniversiteler gecikmeli de olsa kayıt yapıyorlar. sakarya üniversitesi'ni bir araştır. öğrenci işlerini telefonla arayıp sorabilirsin.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:01:57 -->-> Daha önceki mesaj 19:59:39 --
ayrıca tecil hakkı olmayıp askerlik görevini yerine getirmeyenler bakaya denilen duruma düşüyor. bununda ilk 4 ay için 300 lira civarı para cezası var. süre uzadıkça para cezası katlanıyor.
eğer tecil hakkın olupta tecil işlemlerini yapmazsan yoklama kaçağı oluyorsun.