Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, konuyla ilgili olarak benimde maalesef sorunlarım var.

31 Mart 2015 tarihinde tecilim bitiyor ve mayıs'ta normal şartlarda asker olmam gerekiyor. Lisans mezunuyum ve şuanda yüksek lisans başvurularını maalesef kaçırdım. Mayıs'ta askere gitmemiş olsam yoklama kaçağımı yoksa bakayamı kalmış oluyorum ?

Ayrıca alternatif askerliği halletme yöntemleri var mı ? Bu konuyla ilgili bilgi verebilirseniz sevinirim.

Yani en son çare olarak bakaya veya yoklama kaçağı olacağım. En kötü 1 sene askere gitmemem gerekiyor.
Arkadaşımdan örnek vereyim daha dün gitti askerlik için. Mayıs'a askere almışlar. Yurtdışındaydı benim yanımdaydı, havalanında pasaport kontrolünde bile birşey olmadı. Yaşı 29 tecil falan da ettirmedi. Dün gitmiş işte, askerlik durumunu sormaya hemen işlemlere başlamışlar.

15 Şubat 2015'te tecili bitmiş onunda.

Bu arada seninkisi 2016 da mı bitiyor 2015'te bitti mi ?