Evcil hayvan sevgisini hatırlatan güzel bir konu açmışsınız, teşekkürler...
Benim de kedilerim var, 3ü sakat 1inin tek gözü kör, ikisini araba parçalamıştı ve ölmek üzerelerdi bulduğumda, defalarca ameliyat ettirip tedavi ettirdim, hepsiyle maddi manevi zorlu süreçler geçirdik, çok kişinin farkında bile olmadığı, korktuğu, anlamadığı, anlamak istemediği ayrı bir dünya ama muhteşem bir dünya... Onlarla yaşama değer mi, sonuna kadar değer, ne yazık ki nefrete bulanmak için çok çaba gösteren bu dünyada, insana güzel şeylerin de olduğunu hatırlatıyorlar, hepsi ayrı bir mutluluk kaynağı...
Evinde hayvan besleyen var mı ?
55
●3.645
- 23-01-2016, 15:46:37YERİ GELMİŞKEN EL ATALIM MEVZUYA ( Konuyu açan arkadaşımada çok teşekkür ediyorum )
25 yaş üzeri arkadaşlarım'ın dikkatine, ırk ayrımı yapmadan bir can'ı sahiplenmek isteyen, maddi ve yaşam koşulları uygun, sorumluluk bilinci gelişmiş, tercihen aile ortamında bakabilecek dostlarımıza canlarımızı ( ÜCRETSİZ )sahiplendirme yapıyoruz, bana ulaşabilirsiniz, kriterlerimiz biraz yüksek talebinize olumsuz yanıt verirsek alınmayın sakın.
Sahiplendirdiğimiz canları takip ediyoruz zaman zaman kontrole geliyoruz bi çayınızı içiyoruz .!!!
KÖPEK DÖVÜŞÜ YAPTIRAN, SAHİPLİ SAHİPSİZ YA'da SOKAK HAYVANLARINA KÖTÜ MUAMELE İŞKENCE EDEN KANSIZLARIDA BELGELEYEREK BİLDİRİRSENİZ GEREĞİNİ YASALAR ÇERÇEVESİNDE HALLEDERİZ.
ALF - PETA - HAYVANLARIN KURTULUŞU CEPHESİN'den' Sevgilerle
DETAYLAR ;
http://www.animalliberationfront.com/
http://www.peta.org/international/ - 23-01-2016, 22:23:56Evde değilde çatıda yaklaşık 250 tane ( 125 çift ) güvercinimiz var. Onu besliyoruz. Bide güvercinlerin oldugu kafesin kapısına bi tane pitbull bağlamışım , onun dışında evdeki akvaryumdada piranalarım var. Bende öyle bir hayvanseverim işte
- 23-01-2016, 22:50:46Sultan papağanlarım var. İnanılmaz sosyal ve akıllı kuşlar. Beslemek isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim. Bir kaç beğendiğim fotoğraflarını ve yavruların nasıl büyüdüğüne dair bir videoyu paylaşayım ben de
https://i.hizliresim.com/lvN63p.jpg
https://i.hizliresim.com/nLN3ja.jpg
https://i.hizliresim.com/1MZlVb.jpg
https://i.hizliresim.com/yLprRN.jpg
https://i.hizliresim.com/W1pLEQ.jpg
https://i.hizliresim.com/3YlnPp.jpg
https://i.hizliresim.com/pBNpnL.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=3Ozb9YkBJOY - 23-01-2016, 22:53:29@misracomtr; hocam ben de almayı düşünüyordum . Satışını yapıyormusunuz?
- 23-01-2016, 23:00:14Ticaretini yapmıyorum. Şu an hava soğuk olduğu için yuvalıkları çıkardım bahara doğru yeni yavrular için yuvalık takacağım.Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2016, 23:00:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Mrb ne kadar zamandır besliyorsunuz cok fazla ötüyor mu? ve masrafı nedir aylık yani muhabbet kuşu gibi yemmi yiyor yoksa farklı bir şey mi? bilgi verirseniz çok sevinirim.misracomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2016, 23:06:03Merhaba 1 yıldan fazla oldu. Bir erkek sultan papağanı beslemeye başladım. Sonra o eş istediKirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanına eş aldım, derken yavruları oldu. Sonra bir çift daha sahiplendim. Onların yavruları derken çoğaldılar. Erkek sultanlar genellikle öter. Beni rahatsız etmiyor. Muhabbet kuşu yeminin biraz daha içeriği fazla olan bir türünü yiyor. Sultan papağanı yemi dediğiniz de alabilirsiniz. Ben Versela Laga Pareket yemi kullanıyorum. İnternetten bakabilirsiniz. Sultan papağanlarım ile ilgili öğrendiklerimi, yaşadıklarımı, nacizane deneyimlerimi paylaştığım bir blog kurdum. Oradan daha geniş bilgi alabilirsiniz.
https://www.sultanpapaganim.com
Bir video daha paylaşayım. Bu da anne ve babanın beslemeyi bıraktığı ve benim beslediğim yavrular. Şimdi kocaman oldular.
https://www.youtube.com/watch?v=mgu2LZLvt5g

