• 22-01-2016, 15:59:51
    #28
    Kendimi besliyorum
  • 22-01-2016, 16:04:45
    #29
    Benimde sokaktan aldığım iki kedim var bir tanesi yaşlı olduğu için çok fazla tüy döküyor, tüy dökümüne ne yazık ki bir çözüm yok.

    Arkadaşların dediği gibi evde bakamıyorsanız bile lütfen sokaktakileri beslemeye çalışın.
  • 22-01-2016, 16:53:27
    #30
    Bizim arkadaşta bunu besliyor



  • 22-01-2016, 16:58:39
    #31
    ben de resim atarım yakın tarih te kaplumbaga ve köpegim var.
  • 22-01-2016, 16:58:50
    #32
    F. STACK WEB + MOBILE DEV
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim arkadaşta bunu besliyor



    Bu postu daha önce forumda atmış olmanız mümkün mü?
  • 22-01-2016, 17:10:42
    #33
    Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu postu daha önce forumda atmış olmanız mümkün mü?
    Aynen, ama tarihini hatırlamıyorum, konuyu görünce faceden ekledim resimleri Gerçi Adolf'ün şuandaki büyüklüğünü bilemiyorum. Aradan bayağı zaman geçti
  • 22-01-2016, 17:18:22
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hanım beni besliyor işte
  • 22-01-2016, 17:28:19
    #35
    Ben de bitkili doğal görünümlü akvaryumlar tasarlıyorum. Hatta belgesel tadında bir video da çekmiştim, izlenmeniz önerilir


    https://www.youtube.com/watch?v=WECn71M6gxU
  • 22-01-2016, 17:40:56
    #36
    yasinolmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de bitkili doğal görünümlü akvaryumlar tasarlıyorum. Hatta belgesel tadında bir video da çekmiştim, izlenmeniz önerilir


    https://www.youtube.com/watch?v=WECn71M6gxU
    Bu işte çok para olduğunu duymuştum . Özellikle zenginlerin ev dekarosyonu için yaptırdığını vs. doğrumudur?