• 22-01-2016, 15:10:49
    #19
    2 tane kedim var evde. Anne - oğul
    Ayrıca 10-15 kadar sokak hayvanına bakıyoruz.
    Evde besleyemiyorsanız bile sokak hayvanlarıyla ilgilenebilirsiniz, mutlu olursunuz.
  • 22-01-2016, 15:11:10
    #20


    Buda benim oğlan; Alex De Souza

    40 günlükken almıştım 3 kilo 800 gramdı. Şimdi 32 aylık 46 kilo

    Bahçeli evimde bakıyorum. Dünyadaki en iyi dostum.
  • 22-01-2016, 15:15:55
    #21
    TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Buda benim oğlan; Alex De Souza

    40 günlükken almıştım 3 kilo 800 gramdı. Şimdi 32 aylık 46 kilo

    Bahçeli evimde bakıyorum. Dünyadaki en iyi dostum.
    çok iyi hocam
  • 22-01-2016, 15:18:23
    #22
  • 22-01-2016, 15:18:34
    #23
    Bende köpek almak istiyorum ama apartman sakinleri yakın durmuyor.
  • 22-01-2016, 15:27:35
    #24
    Golden var dişi 7 aylık balkonda besliyorum terasta
  • 22-01-2016, 15:42:11
    #25
    Backlink Hizmetleri
    Ben de beslemek isterdim ama tüyleri dokunuyor malesef. Tüysüz kediler de çok güzel değil
  • 22-01-2016, 15:54:12
    #26
    YILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oyuncağınız güzelmiş gerçek mi harbiden
  • 22-01-2016, 15:56:22
    #27
    evde ingiliz pointer av köpeği besliyorum. dünyanın en tatlı şeyi.

    sık sık bilgisayar masamın altından sızıp göbeğime kafasını koyuyor