• 22-01-2016, 11:43:44
    #10
    bende evimde besliyordum taki ölene kadar
  • 22-01-2016, 11:52:32
    #11
    Web Hosting Solutions
    sKaracanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı şekilde bende bir hayvanı çok seveceğimi sanmazdım taki Duman gelene kadar



    Cinsi British Shorthair dişisi olan varsa talibim
    Samet başka isim bulamadın mı Duman ne la
  • 22-01-2016, 12:03:09
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende hayvanları çok severim.Konuya gönderdiğiniz kedilerde aşırı sevimliler.Vallahi bi tane sahiplenmek geldi içimden. Ama bahçeli ev lazım.
    Bahçeli ev ne için hocam ben evin içinde besliyorum.Eğitimli olduktan sonra bir problem yaratmaz evde bu tür kediler bahçede değil evin içinde beslenmeli.

    WPHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samet başka isim bulamadın mı Duman ne la
    İsmi ben koymadım ilk sahibi koymuş
  • 22-01-2016, 12:07:37
    #13
    sKaracanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde en başta baya bi tüy dökeceğini sanmıştık fakat beklediğimiz gibi olmadı açıkcası.İllaki ufak tefek tüy döker kediler fakat dediğim gibi beklediğimin dahada altında çıktı, birde zaten tüy dökmesini felan istemiyorsanız tarakları mevcut altın suyuna batırılmış değişik birşey bunu alarak hem kediyi mutlu edersin hemde sen tüy görmemiş olursun.
    Teşekkür ederim, peki koltukları tırnaklama alışkanlığı var mı? Veya en kötü huyu nedir bunu öğrenirsem kendimi ona göre hazırlayabilirim sanırım.
  • 22-01-2016, 12:24:00
    #14
    Benim evim yol geçen hanına döndü
    Erzurum da yaşıyorum. Burada sokaklar kediler için hiç uygun değil. Hem bulunduğum bölgede çok fazla köpek var. Hemde hava çok soğuk. Bu yüzden hep ara sokaklarda yürürüm. Karşıma çıkan kediyi eve alır. Eğitir sonra sahiplendiririm
    5. kedimi dün verdim

    Evimin daimi üyesi bir şeftali var

    https://www.youtube.com/watch?v=cTb_sP4e2ro


    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:24:00 -->-> Daha önceki mesaj 12:17:11 --

    Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim, peki koltukları tırnaklama alışkanlığı var mı? Veya en kötü huyu nedir bunu öğrenirsem kendimi ona göre hazırlayabilirim sanırım.
    İlk defa kedi alacaksanız. Kediniz ilk geldiğinde koltukları korumak için örtü örtün. Yapmasını istemediğiniz bir hareket yaptığında ensesinden tutup biraz kaldırın. Hafif sallayarak Hayır! deyin. Bu hayırın tonu kızmaktan çok ikaza yakın olsun. 2 3 seferden sonra oraya gitmeyecektir bile

    Tırnaklarını törpüleme ihtiyacı olduğundan mutlaka kedi tırmalama tahtası vs alın. Örnekler :
    http://www.hepsiburada.com/kedi-tirm...vleri-c-561673

    Kedilerin tüyleri zararlı değildir. Eğer kedi hasta olursa (parazit vs) tüyleri zararlı olabilir. Eğer aşılarını tam yaptırırsanız böyle bir risk kalmamış olur.

    Yavru kedi alacaksanız kediniz 1 yaşına kadar tüy değiştirecek. O yüzden cinsine göre tüy dökecektir mutlaka. Ama her sabah kedinizi güzelce tararsanız etraftaki tüy oranını minimuma indirmiş olursunuz

    Öneririm :
    http://www.hepsiburada.com/furminato...tk854460001011

    Kediler için tek kötü şey. Kum kabları. Kullandığınız mamaya veya kuma göre koku yapabiliyor. Kum kabı alırken mutlaka kapalı kaplardan alın. Alacağınız kum ve mama kaliteli olsun. Tüm bunlarla uğraşamam diyorsanız 1-2 ay sonra klozete alıştırın. İnternetten bakarsanız alıştırma setleri var

    Benden bu kadar Aklınıza başka bir şey takılırsa çekinmeden sorun
  • 22-01-2016, 12:31:36
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim, peki koltukları tırnaklama alışkanlığı var mı? Veya en kötü huyu nedir bunu öğrenirsem kendimi ona göre hazırlayabilirim sanırım.
    Hocam öyle kötü huyu yok tırnaklarını düzenli keserseniz herhangi bir zarar vermez, kötü huyu kızdırınca ısırması var ama can yakmıyor
  • 22-01-2016, 13:31:48
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şeytan diyor git sat evi arabayı git kedi sahiplen hepsini besle ama işte önce araba ve ev almak lazım.
  • 22-01-2016, 13:32:23
    #17
    ugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende hayvanları çok severim.Konuya gönderdiğiniz kedilerde aşırı sevimliler.Vallahi bi tane sahiplenmek geldi içimden. Ama bahçeli ev lazım.
    Bahçeli eve gerek yok . Tuvaletlerini kum kabına yapıyorlar .

    medkir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim evim yol geçen hanına döndü
    Erzurum da yaşıyorum. Burada sokaklar kediler için hiç uygun değil. Hem bulunduğum bölgede çok fazla köpek var. Hemde hava çok soğuk. Bu yüzden hep ara sokaklarda yürürüm. Karşıma çıkan kediyi eve alır. Eğitir sonra sahiplendiririm
    5. kedimi dün verdim

    Evimin daimi üyesi bir şeftali var

    https://www.youtube.com/watch?v=cTb_sP4e2ro


    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:24:00 -->-> Daha önceki mesaj 12:17:11 --



    İlk defa kedi alacaksanız. Kediniz ilk geldiğinde koltukları korumak için örtü örtün. Yapmasını istemediğiniz bir hareket yaptığında ensesinden tutup biraz kaldırın. Hafif sallayarak Hayır! deyin. Bu hayırın tonu kızmaktan çok ikaza yakın olsun. 2 3 seferden sonra oraya gitmeyecektir bile

    Tırnaklarını törpüleme ihtiyacı olduğundan mutlaka kedi tırmalama tahtası vs alın. Örnekler :
    http://www.hepsiburada.com/kedi-tirm...vleri-c-561673

    Kedilerin tüyleri zararlı değildir. Eğer kedi hasta olursa (parazit vs) tüyleri zararlı olabilir. Eğer aşılarını tam yaptırırsanız böyle bir risk kalmamış olur.

    Yavru kedi alacaksanız kediniz 1 yaşına kadar tüy değiştirecek. O yüzden cinsine göre tüy dökecektir mutlaka. Ama her sabah kedinizi güzelce tararsanız etraftaki tüy oranını minimuma indirmiş olursunuz

    Öneririm :
    http://www.hepsiburada.com/furminato...tk854460001011

    Kediler için tek kötü şey. Kum kabları. Kullandığınız mamaya veya kuma göre koku yapabiliyor. Kum kabı alırken mutlaka kapalı kaplardan alın. Alacağınız kum ve mama kaliteli olsun. Tüm bunlarla uğraşamam diyorsanız 1-2 ay sonra klozete alıştırın. İnternetten bakarsanız alıştırma setleri var

    Benden bu kadar Aklınıza başka bir şey takılırsa çekinmeden sorun
    bizim ki sadece uykudan yeni uyanınca böyle sarılıyor onun dışında köpek gibi ısırıyor oyun oynuyor
  • 22-01-2016, 15:06:39
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Kedi beslemişliğim vardır kediler bence çok asil hayvanlar.