Benim evim yol geçen hanına döndü
Erzurum da yaşıyorum. Burada sokaklar kediler için hiç uygun değil. Hem bulunduğum bölgede çok fazla köpek var. Hemde hava çok soğuk. Bu yüzden hep ara sokaklarda yürürüm. Karşıma çıkan kediyi eve alır. Eğitir sonra sahiplendiririm

5. kedimi dün verdim
Evimin daimi üyesi bir şeftali var
https://www.youtube.com/watch?v=cTb_sP4e2ro
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:24:00 -->-> Daha önceki mesaj 12:17:11 --
İlk defa kedi alacaksanız. Kediniz ilk geldiğinde koltukları korumak için örtü örtün. Yapmasını istemediğiniz bir hareket yaptığında ensesinden tutup biraz kaldırın. Hafif sallayarak Hayır! deyin. Bu hayırın tonu kızmaktan çok ikaza yakın olsun. 2 3 seferden sonra oraya gitmeyecektir bile
Tırnaklarını törpüleme ihtiyacı olduğundan mutlaka kedi tırmalama tahtası vs alın. Örnekler :
http://www.hepsiburada.com/kedi-tirm...vleri-c-561673
Kedilerin tüyleri zararlı değildir. Eğer kedi hasta olursa (parazit vs) tüyleri zararlı olabilir. Eğer aşılarını tam yaptırırsanız böyle bir risk kalmamış olur.
Yavru kedi alacaksanız kediniz 1 yaşına kadar tüy değiştirecek. O yüzden cinsine göre tüy dökecektir mutlaka. Ama her sabah kedinizi güzelce tararsanız etraftaki tüy oranını minimuma indirmiş olursunuz
Öneririm :
http://www.hepsiburada.com/furminato...tk854460001011
Kediler için tek kötü şey. Kum kabları. Kullandığınız mamaya veya kuma göre koku yapabiliyor. Kum kabı alırken mutlaka kapalı kaplardan alın. Alacağınız kum ve mama kaliteli olsun. Tüm bunlarla uğraşamam diyorsanız 1-2 ay sonra klozete alıştırın. İnternetten bakarsanız alıştırma setleri var
Benden bu kadar

Aklınıza başka bir şey takılırsa çekinmeden sorun