ugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende hayvanları çok severim.Konuya gönderdiğiniz kedilerde aşırı sevimliler.Vallahi bi tane sahiplenmek geldi içimden. Ama bahçeli ev lazım.
Bahçeli ev ne için hocam ben evin içinde besliyorum.Eğitimli olduktan sonra bir problem yaratmaz evde bu tür kediler bahçede değil evin içinde beslenmeli.

WPHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Samet başka isim bulamadın mı Duman ne la
İsmi ben koymadım ilk sahibi koymuş